2009/01/17

Az elmúlt 2 hét

Az újévi bölcsikezdést Liza nehezen viselte, nem akart ott maradni és másnap is azért könyörgött, hogy ne vigyem. De muszály volt mennie és végül feladta az ellenállást. Az első nap orvosi vizsgálat is volt a bölcsiben és szívzörejt hallottak a csajszinak. Nem ijedtünk meg mert sok gyereknél előfordul kiskorban, de a gondozónéni azért ajánlotta hogy beszéljünk a gyerekorvossal.
Ezen az apró kis momentumon kívül semmi különös nem történt velünk az elmúlt 2 hétben. Ki-ki ment a maga dolgára. Talán az egyetlen említésre méltó dolog, hogy ha minden igaz a jövő héten végre kiderül megvan-e a lakás vagy sem. Úgy tünik bevették és elfogadják a hitelünket, de még nem 100%-os sajna. Így még mindig aggódunk, de reménykedünk.
Január elején 2 "ünnepünk" is volt 4-én voltunk 8 évesek apával, és 7-én volt a hugicám 21 éves. Ennek örömére Liza jól be is gyerekpezsgőzött. És a buli végére mintha a fejébe is szállt volna annyira felpörgött.
A bölcsiből is megkaptuk az első festményét amelyet úgy döntöttünk bekereteztetjük. Jelenleg a szobája falát díszíti. Liza elmondása szerint egy virág és nekem készítette. Én pedig nagyon örültem neki.








2 megjegyzés:

Gabi írta...

Beninek is szívzöreje van.Nekünk évente kell menni ellenőrzésre,de minket is megnyugtattak,hogy nem komoly,kinövik a gyerekek.:)
Drukkolunk a lakás miatt!;)
Szkokán fiúk

ilgya írta...

Kis drága micsoda gyönyörűségeset alkotott...nem lesz semmi gond a szívével!!!
Lakáshoz nagy drukk!!!Most állítólag szigorítottak,remélem nálatok nem érződik....