2009/01/06

December 24.

A december 24-e délelött kicsit rohangálósra sikerült. Délelött még egy jó kis sorban állás és pár bolt várt ránk. Majd hazaérve és dolgaink végeztével kora délután a fát együtt díszítettük fel Lizussal, hogy mire felkel az alvásból a Jézuska meghozza az ajándékokat, most hogy már szép fát állítottunk neki. Alvásból ébredve szépen felöltözött a csajszi és besétált a nappaliba. A reakció nem a várva várt öröm és vidámság volt. A fa mivel együtt díszítettük nem volt neki újdonság, de az ajándékokhoz azt hittem rögtön odamegy és izgatottam bontogatni kezd. Általában egy kisgyerek így tesz, na de nem az én lányom. Az ajándékokkal mit sem törödve az asztalához ült le és a vacsoráját kérte. Majd csak a halacska elfogyasztása után vált, igazi csillogószemű átszellemült tekintetű gyermekké. És inenntől ahogy a nagy könyvben megvan írva, minden az ajándékok és az öröm, boldogság körül forgott. A legnagyobb örömöt a motor és a baba ágyikóval váltotta ki belőle, de mindennek örült. Az én szívem pedig attól telt meg boldogsággal, hogy olyannak láthattam Lizát amilyen volt.Egy gondtalan, boldog, kacagó tüneménynek. Nekem ez volt a legnagyobb ajándék amit ezen a napon kaphattam!!!




2 megjegyzés:

Gabi írta...

Milyen sok,szép ajándék!:)
De jót falatoztatok apával!:)
Szkokán fiúk

nyiroanna írta...

Fantasztikus! Mennyi mindent kaptálé!
Puszti: Nyírő Anna