2009/01/06

December 17-23.

Megint jócskán lemaradtam a blogírással. Eleinte csak azért mert Liza nem a szokásos időben feküdt le, és így az én esti programom is felborult. Aztán jöttek az ünnepek, rokon látogatások...stb. Most pedig ott tartok, már nem is emlékszem mi és hogy történt velünk az elmúlt napokban. Azért próbálom előhalászni az emlékeket. A decemberi betegség után még 3 napot jártunk bölcsibe-dolgozni, majd megkezdtünk az évvégi sziesztánkat. Persze a lazítás ki volt zárva. A karácsony elötti 4 nap szinte végig rohangálással telt, hol kajákat, hol karácsonyfát, díszeket néztünk-vettünk. Hol ajándékok után kajtattunk. Már tavaly karácsonykor megfogadtam, idén nem marad semmi az utolsó pillanatra mégis így lett, advent utolsó vasárnapján még egy ajándékja sem volt a lányzónak. Nem is éreztem magam túl jól emiatt, de hát ez van, és végülis az a fontos, hogy a végén csak sikerrel jártunk ajándéktéren.Igaz az utolsó darabokat 24-én alig 1 órával a boltok zárása elött szeretem be. Talán idén már csak eljutok odáig, hogy nem hagyok mindent az utolsó pillanatra!!!

Nincsenek megjegyzések: