2009/12/16

Április

Az április egész gyorsan és jól telt el. Kezdődött a 3. születésnappal. Mivel még eléggé félkész állapotok uralkodtak a lakában egy meghitt 3 fős "ünnepséget" tartottunk. Mivel én melóztam, Lizus meg a bölcsiben volt nem kerítettünk nagy feneket a dolognak. Így is jó volt. Lizus örült az ajándékoknak, habzsolta a tortát, és szuperül érezte magát.
Ebben a hónapban a lakással is sikerült viszonylag jól haladnunk, és a nappali tapétázásának Lizus hétvégi alvás idejében álltunk neki, 2 hétvége alatt be is fejeztük apával.
A következő fontosabb eseményünk a húsvét volt. Lizuskám ezen az ünnepen vált "nagylánnyá", ugyanis a nyuszika elvitte a cumi gyűjteményét, és mindegyik helyett egy-egy apró meglepetést hozott. A csajszi sajátkezüleg készítette be a kosárkába a cumikat, és az ünnepek elteltével egy szóval sem említette, hog hiányoznának neki. Én rosszabbra számítottam a tavaly karácsonyi sikertelen próbálkozás után, ezért mérhetetlen örömmel töltött el, hogy az én kicsilányom ilyen remekül vette ezt az akadályt.





Nincsenek megjegyzések: