2009/12/16

Az ovi kezdés - szeptember

A szeptember egy újabb mérföldkő volt az életünkben, elkezdtük az óvodát. Az ember azt hinné, vagy legalábbis én azt hittem, mivel Liza már járt bölcsibe is, nem lesz itt semmi gond. Persze azért nem ment ilyen simán a dolog. Nem igazán akart bent maradni, sem reggelente elindulni, és gyakran hajtogatta utál oviba járni. Szerencsére ez az állapot nem tartott sokáig, csak az első hónapot kellett túlélni. Mostanra már sokkal szívesebben megy, és a bölcsiben jellemző visszahúzodó természete is kezd kissé kiengedni. Talált egy két szimpatikus lányt és fiút akiknek keresi a társaságát. Így végre megnyugodtam nem lesz gond ezzel a csajjal, szépen lassan teljesen kinyílik.
A jelek választásánál nagy szerencsénk volt, mert a bölcsiben már megszokott Dominót meg tudtuk tartani. Az óvoda szerencsére közel van és a bölcsibe járással ellentétben Liza tempójában is 5-6 perc alatt bent vagyunk. A részmunkaidőnek köszönhetően ezért a legtöbbször én tudom vinni és hozni is.
Szeptember közepén voltak a Havanna napok, ennek alkalmából az oviban bográcsolást tartottak. Voltak ügyességi feladatok, amiket persze az én lányom nem akart végre hajtani, egyedül a horgászásra bírtam rávenni.




Nincsenek megjegyzések: