2008/12/06

Mégis beteg :(

A hetünk gyorsan eltelt, ahogy mostanában szokott, szinte észre sem veszem és már megint hétvége van. Csütörtökön kész lettek a képek, nagyon édesek lettek, bár a csajszi tátott szájjal bambul rajta, és egy csöpp Alizbabás mosoly sincs az arcán. Ennek ellenére én halálosan beleszerettem a képekbe, a kis mufurc arcú lánykámba. Persze itthon, ha csak meglátja a fényképezőt produkálja magát, pózol azt hittem így lesz bent is. Tévedtem, de annak örülök, hogy így is jók a képek.
Tegnap sajna a meló közben csörgött a telcsim, a bölcsiből hívtak Liza 39 fokos lázat produkált. Gyors elkéreckedés, apa riasztás, és usgyi a bölcsibe elhozni. Nem nézett ki túl jól, és este is nagyon lázas volt még, így éjszaka kevés alvás volt, sok-sok nyüglődéssel és borogatással. A múlt héthez képest most viszont már köhög és a nozija is folyik. Így nem ok nélkül lázas. Persze ez nem vigasztal.
Délelött még mielött a láz felütötte volna a fejét nála, volt a Télapó a bölcsiben és egy kis csokit és adventi naptárat hozott a lánykámnak. Reggel a bölcsibe menet el is énekelte nekem mivel fogják hívogatni a télapót. Olyan édesen énekelt.

Nincsenek megjegyzések: