2008/12/11

Nem javult

A kicsit jobban létet megint eltúloztam, vagyis nem tudom. Ma reggel mindenesetre elkezdtük szedni az antibiotikumot. Ahogy kértem és reméltem kedden egész jó állapotban volt egész nap a csajszi, kicsit fel is lélegeztem aztán jött az éjszaka, ahol biza megint rettentő láza lett. Rossz és hosszú éjszaka volt, majd nyűgös és lázas nap követte tegnap is. Estére ugyan már nem volt láza csak kis hőemelkedés, de a doktornénivel úgy döntöttünk nem várunk tovább, kell az antibiotikum. Ma kicsivel jobban volt, és se láz se hőemelkedés nem jelentkezett de már nem merem elkiabálni a dolgokat. Hétfőre mire megyünk a dokihoz remélem már teljesen rendben jönn a csajszi, mert kedden lesz a bölcsiben a karácsonyi ünnepség és nem szeretném ha kihagynánk, biztos nagy élmény lenne mindkettőnknek!!

Ma nekiálltam, hogy megnyírom Lizust de elég bénán sikerült, sehogy sem engedte, hogy levágjam. Mindenképpen fogni akarta a kezem közben de mindkét kezem tele volt így ez nem jött össze. Remélem holnap engedi kijavítani mert így az utcára sem merem majd kivinni. :)




4 megjegyzés:

Mia és Maja írta...

Sajnáljuk,hogy még nem gyógyultál meg teljesen!:(
Küldjük Neked a gyógypuszikákat!:)

Anya,tényleg egy kis "javításra" szorul Aliz frufruja...:))))
millió pusziii! :)

Sziszi írta...

Jobbulást kívánunk mi is gyorsan, tülünk is mennek a gyógypuszik!

Gabi írta...

Repünlek a gyógypuszik tőlünk is!
Kösznjük,hogy gondoltál anyunkra!:)
Szkokán fiúk

Réka írta...

Biztosan nagy sikered lenne ilyen frizurával a karácsonyi ünnepségen :)
Jobbulást!