2008/12/01

Nem beteg!???!

Ahogy azt már tegnap is gyanítottam a pénteki láz nem hozott magával semmi komolyabb bajt. Ami a mi állapotunk miatt egész meglepő volt, de azért nagyon örülök neki. Így holnap újra mehet ki-ki bölcsibe-melózni!!! Jól telt a napunk sokat hancúroztunk, kihasználtuk ezt az anya-lánya napot, amit amióta dolgozom, már nem túl gyakran élvezhetek. A doki után itthon hercegnős napot tartott és az új déditől kapott rucijában rohangált a lakásban. Hazafelé vettem neki egy mikulásos sapit és a csini ruhához azt is a fejére húztam. Az összhatás nekem nagyon tetszett, habár a ruha színe eddig rajtam kívül senkinek nem tetszett, mert fekete. Pedig szerintem jól áll ennek a kisördögnek.



3 megjegyzés:

ilgya írta...

jaj de gyönyörűséges vagy csajszikám!!És annyira sajnáljuk,hogy nem laktok közelebb....

Gabi írta...

Szerintünk is csini vagy a ruciban!:)
Szkokán fiúk

Albert-Ferenczy Eszter írta...

Micsoda pozolasok :-) Edes vagy nagyon.
Puszi nektek

Gazdag Mikulasjarast...