2009/02/13

Fitness Liza módra

Liza tegnap valamiféle fitness-wellness programhoz csatlakozott. Elöszőr is alakjának védelmében alig evett valamit, és amit elfogyasztott az is kímélő étel volt, egy kis pohár danette puding reggel, párolt zöldségek ebédre, majd vacsira tenger gyümölcsei saláta.
Napközben torna gyakorlatokat hajtott végre, berakatta velem a Rubint Réka videóját és a földön fekve lelkesen próbálta utánozni. Több-kevesebb sikerrel. Aztán mivel unalmas volt - legalábbis szerintem - megkért, hogy tornázzak vele. Nem kitörő örömmel, de csatlakoztam hozzá.
Később ismét rátört a kozmetikus hajlam és rajtam kísérletezett. Fejemet az ölébe téve, szemöldök csipesszel ügyeskedett rajta. Közbe egyfolytában azt kérdezte: "Nem fáj? Megvágom kicsit szemöldöködet!!"
Fájni ugyan nem fájt, de a szívem mélyén attól rettegtem egy rossz mozdulat és kinyomja a szememet. De ez sem vette el a kedvemet a próbababa szereptől. Mindent a gyerekért gondoltam és végül ő is boldog volt, hogy kijátszotta magát és a szemem is megmaradt.




1 megjegyzés:

Gabi írta...

Hmm,mi is szeretjük a tenger gyümölcsei salátát...:)
Liza fitt kiscsajszi!:)
Szkokán fiúk