2009/02/05

Kizárva

A tegnap alá lett írva a hitelszerződés, így már tuti miénk a lakás és azt hittem a napunkat el sem lehet rontani. Na persze csak szerettem volna, nekem úgyanis sikerült az esténket jól elszúrni. A bölcsi után Lizával gyorsan hazajöttünk és épp boltba indultunk, már mindketten felvoltunk öltözve szerencsére, mikor voltam olyan marha, hogy kizártam magunkat a lakásból. Liza kiszaladt én meg gondolkodás nélkül utána és behúztam az ajtót is, és csak akkor kapcsoltam, hogy biza a kulcs nincs nálam. Szomszédi segítség, és apa érkezése ellenére is sajna a végén szakambert kellett hívni, mert a kulcs ráadásul bele volt dugva a zárba, így apának esélye sem volt kinyitni. A szerelőnek sem volt szerencséje és az elmondása alapján ált 5-10 perces meló nálunk jó 1 órába telt. Így csak későn tudtunk bejutni a lakásba, Liza már fáradt és nyűgős volt az esti altatás nem is okozott nagy gondot.


3 megjegyzés:

Gabi írta...

Graulálunk a lakáshoz!:)
Tanulságos eset...:s
Szkokán fiúk

Mia és Maja írta...

Örülünk a lakás miatt! :)

Húúúú,nem lehetett valami kellemes hajléktalannak lenni,még ha csak fél órácskára is...:s;)
Szép vasárnapot ,puszika!!!

Réka írta...

Jól megjártátok a kizárással...
Puszi