2009/02/02

Mindig lemaradva - jó hír

Az utolsó bejegyzés óta már megint jó pár nap eltelt, és úgy tűnik már sosem leszek úrrá a körülöttem kialakult káoszon. Valahogy nem érem utol magam, így nem jut idő Lizus napjainak megörökítésére. Pedig sokszor volna mit leírni róla, de mire eljutok oda hogy megírjak egy bejegyzést, már napok teltek el a történtek óta és én mint egy szenilis nőszemély elfelejtem mit is akartam írni!!!


A legfontosabb amit nem szabad elfelejteni megemlíteni, hogy úgy tűnik megvan a lakás. Sőőőt nem csak úgy tűnik, hanem szerdán szerződéskötés a bankban, aztán közjegyző és még pár apróság, aztán ha minden jól megy Liza 3. szülinapja már az új lakásban lesz megtartva.

1 megjegyzés:

Réka írta...

Nem lehet könnyű a munka mellett helytállni, szerencsére nekem még van időm, de sokszor belegondolok, hogy mi lenne, ha dolgoznék...