2008/10/11

10.01 - 10.04.

A hét többi napján szinte seemi említésre méltó dolog nem történt. Szerdán megdícsérték Lizát szobatisztasági ügyben, és azt mondta Kati néni hogy lassan az alváshoz sem fog pelust kapni, mert 1 hete csont száraz pelussal kel. Ennek nagyon örülök, elég lesz csak itthonra pelust venni, és remélem már azt sem sokáig. Az éjszakát a dédinél töltöttük, mert csütörtök reggel állásinterjúim voltak és így könnyebb volt 8-ra bevinni a bölcsibe. Miután végeztem az interjúkkal siettem Lizához. Sajnos nagyon nyűgős volt, mert akkor aludt el mikor a többiek már ébredeztek, így majd fél órát tudott tentizni. A hazafelé út kész tortúra volt így vele. Kicsit jobb hangulata lett mikor megkaphatta a koronáját, amit előző este hozott neki a Zsolti a Burger Kingből, de még így is nehezen bírtam vele.




Pénteken későn kelt, nem volt szívem felkelteni így csak 11-re estünk be. A nap nagy részében én nem is találkoztam vele ( a bölcsibe is a Niki ment érte), mert miután beadtam a bölcsibe haza kellett jönni a szerelőt várni az internet miatt, utána pedig bevárásolni mentünk apával. Ez annyira elhúzodott, hogy csak 22-kor értem a mamához. Persze Liza nem aludt hanem engem várt, és mikor meglátott úgy ugrott a nyakamba, hogy majdnem feldöntött. Olyan jó érzés volt. Mivel már elég késő volt nem mentünk haza hanem a dédinél aludtunk ismét.
Szombaton a késői fekvés ellenére is korán keltünk, és ha már mi fent voltunk Liza a fiukat sem hagyta pihenni. Délelött hazamentünk, hogy apa is lássa végre a csajszit. De csak egy órácskát tudtak játszani, mert eljött a fekvés idő. Amíg Liza aludt, apával kinéztünk egy szekrényt az egyik újságban, így ébredés után rögtön utnak is indultunk, hogy élőben is megnézzük. Mivel mindketten másik szekrénybe "szerettünk" bele üreskézzel tértünk haza. Amíg mi nézelödtünk Lizus sem unatkozott mindent kipróbált, bemászott a szekrényekbe, lefeküdt az ágyikókba. Este az Esztiék jöttek hozzánk, a lányzó örült nekik, annak pedig mégjobban hogy ajándékot is hoztak, 2 mesét a Dzsungel könyvét és a Macskaarisztokratákat.




4 megjegyzés:

Gabi írta...

Gratulálunk a sikerhez a szobatisztaság terén!:)
Anyának egy kalappal az interjúkhoz!;)
Szkokán fiúk

Mia és Maja írta...

Nagyon ügyes vagy,hogy már nem kell pelus alváshoz sem!:)))
Nekem még a bölcsiben tesznek alváskor,igaz,a többi baba alszik,én meg nézelődök,nagy ritkán alszom csak,akkor is már amikor a többi baba ébredezik...:s

Reméljük,Anya gyorsan talál megfelelő munkát!:)
Szép estét Nektek!:)
puszika!!!

Gabriella írta...

Szuper hír, hogy már majdnem szobatiszta vagy!!! Anyának pedig szorítunk állás ügyben...

Mi eléggé kimaradoztunk, fontolgattuk a blogozás befejezését is.
Így ha írunk,akkor most már csak meghívóval lehet minket olvasni.
Ha van kedvetek, írjátok meg a címeteket ide, gabriellahelmink@gmail.com és akkor küldünk meghívót.
Puszi, Daniella

sedith írta...

Gratulálunk a majdnem pelusnélküliséghez! Innen már csak egy lépés a teljes szobatisztaság! :)
Kriszta is kap még éjszakára pelust, de nappali alváshoz már neki sem kell. Hogy álltok kistesóprojekttel? VAlamikor nagyon be voltatok indulva!;):)
Puszi: Edith, Kriszta és Boróka