2008/10/14

Apa hazajött

A csütörtököt és a fél pénteket még a dédiéknél töltöttük, de péntek este már itthon aludtunk és készültünk a másnapi apa érkezésre. Főzöcskéztünk, takarítottunk és játszottunk. A náthája már javuló tendenciát mutatott (legalábbis én ekkor még ezt hittem). Láza egyáltalán nem volt, csak kis hőemelkedése, és az sem egész nap. Az orrfolyása is csökkent, egyedül a köhögés makacskodott. De nem gondoltam semmi rosszra. Szombaton már egész nap apát hiányolta Liza. Hol van apa? Apa jön? kérdezgette. Én meg hajtogattam igen nemsokára itthon lesz. Mivel napközben nem aludt, estére már elég nyűgős lett, de nem akart aludni amíg nem jött haza apa. Aztán 7 körül hívott , hogy már a csomagokat várják, és fél 8 felé már itthon lesz, így mi lementünk a ház elé várakozni, de még 3/4 8-kor sem jött, ezért felmentünk. Nemsokkal ezután nyilt az ajtó és végre megérkezett. Liza nagyon örült neki, hát még az ajándékoknak amit kapott. Hogy a Duplo szenvedélyét kiélhesse 2 dobozzal is kapott, olyat amiben állatok és emberek is vannak, és egy tűzoltóautót. Az ajándékok és az apja annyira felpörgették, hogy még 9-kor is csak vontatóval lehetett ágyba "kényszeríteni"!!! Persze ahogy sötét lett és vízszintesbe került elaludt.



2 megjegyzés:

Mia és Maja írta...

Jaj,de jó,hogy hazaért Apa! :))))
Én is mindig keresem,hogy hol van Apukám,amikor nincs itthon!:p;)
Sok puszi Nektek! :)

Gabi írta...

Édes,hogy várta az apuciját!:)
Reméljük,hogy meggyógyultál már!:sSzkokán fiúk