2008/10/07

2,5 év

Liza ma 2,5 éves.

Mikor betöltötte a 2. évét, úgy döntöttem már nem fogok se hónapokat, se féléveket ünnepelni ma mégis erre készülök. Vagyis készültem. Egy kis ajándékot vettem neki, és terveim közt egy pici torta sütés is szerepelt, de ez a fránya nátha keresztülhúzta a számításaimat. Persze nem is a torta, vagy az ajándék a fontos, hanem az érzések (a szeretetem) amik még mindig szinte napról-napra erősödnek bennem. Az a kötelék ami ezalatt a kevés, mégis hosszú idő alatt kialakult köztünk és ami, ha szerencsés helyzetben vagyok az évek múlásával egyre erősödni fog. És az hogy amikor ránézek az én nagylányomra, valahol a szívem legmélyén még mindig azt a törékeny, csepp kis emberi lényt látom magam elött, és tudom bármi történjék is, az évek bármi gyorsan múljanak is, Ő mindig az én ici-pici lánykám marad.


3 megjegyzés:

Gabi írta...

Boldog két és felet!:)
Jobbulást kívánunk!:s
Szkokán fiúk

Réka írta...

Nagyon boldog két és felediket! :)

ilgya írta...

Sok boldog fordulót kívánunk mi is Alízkám!!!!!Nőjj nagyra!