2008/10/14

Okt. 7-8.

Kedden lett 2,5 éves a lányzó és az apró ajándékok mellé egy kis betegséget is kapott. Reggel hiába mentünk a dokihoz másnapra kaptunk csak időpontot. Úgy voltam vele nem gond hisz csak egy kis nátha. A doki után a dédihez mentünk, ahol a suliban pont kint voltak az udvaron a Zsoltiék, így egy kicsit megálltunk náluk beszélgetni, és megnézni hogy fociznak, majd felmentünk. Miután a dédi végzett a melóval hazajött, én meg elmentem, egy fél szülinapi tortát szerezni, mert a sütés nem jött össze. Útközben vettem neki egy kis apróságot is, amiről tudtam hogy imádni fogja. Nem is tévedtem este a sütizésnél odaadtam neki a koronáját, és teljesen oda volt érte. Kapott még egy Anna és Peti könyvet is, mert olyan sok jót olvastam már róla, de neki nem igazán jött be. Pedig annyira reméltem, hogy végre lesz majd esti meseolvasás is nálunk. Kedden reggel elmentünk a dokihoz aki megerősítette a gyanumat, hogy csak egy kis megfázás semmi komoly, de pénteken menjünk vissza. Hazafelé betértünk egy gyors vásárlásra a boltba, ahol Liza teljesen oda volt a gyerek bevásárlókocsitól. Olyat kellett vennünk és ő tolta, persze először mindennek neki, majd pár perc alatt ráérzett és ügyesen tologatta. Hatalmas élmény volt neki, így megfogadtam máskor is megyünk így vásárolni.




Nincsenek megjegyzések: