2008/04/07

2. szülinap


Egy újabb év eltelt, így ma 2 éves lettem, anya "legnagyobb bánatára". Valahogy nehezen bírja megemészteni, hogy ennyire rohan az idő.
Én mitsem érzékeltem a nap különleges voltából, ugyanúgy virgonckodtam, és téptem jóanyám idegeit, mint minden nap. Csak annyi különbség volt, hogy sokkal engedékenyebb volt, nem akadt ki minden butaságomon, és hogy apa velem töltötte a délelöttöt - ez persze nem az én érdemem, hanem inkább a BKV sztrájk érdeme volt, de a lényegen mit sem változtat.
Délutánra vendégségbe vártunk Artúr barátomat, aki végül mégsem érkezett meg. Nagyon sajnáljuk, jó lett volna őket látni.
A családi ünneplés pontban 18:03-kor kezdödött, amikor is ténylegesen betöltöttem a 2 évet, a torta behozatal és az ajándékozás hármasban történt, késöbb csatlakozott hozzánk a Niki és az Oleg is.







Sok kis apróságot kaptam, melyek közül anyáék Thomasos táskája és a Nikiéktől kapott asztal 2 székkel volt a favorit.

Nincsenek megjegyzések: