2008/04/19

Közös szülinap

Ma nagy nap volth atalmas közös szülinapi partyt tartottunk pár kisbarátommal akik szintúgy 2006 áprilisa körül születtek mint én.
Az egész délelött azzal telt el, hogy anya azon imádkozott ne jöjjön közbe semmi, mert kicsit betegeskedtem. Volt egy kis hőemelkedésem, és elvétve köhécseltem is. Úgy tünt hogy nem lesz baj, idén nem hagyjuk ki(tavaly sajna nem tudtunk menni), legalábbis betegség miatt tuti nem. De az alvás közbe szólt. Akkorát aludtam amire még nem nagyon volt példa. Nem délbe feküdtem le mint szoktam, hanem 13-kor, hogy kipihenten érkezzek és ez lett a vesztem is.
A buli 15-kor kezdödött és volt az elején egy előadás, amiről sikerült le maradnom, mert én 16-kor ébredtem. Anya csak egy gyors mosdás után beletuszkolt a ruhámba és már indultunk is. Szerencsére nem túl messze volt a buli, így viszonylag hamar odaértünk, de addigra már javában folyt a móka és kacagás. Beilleszkednem sem volt könnyű főleg, mert eleinte nem akartam elszakadni szülőanyámtól. Aztán felfedeztem a Nellit és mindent más színben láttam. Rögtön minden érdekelni kezdett - főleg azok amikkel éppen ő foglalatoskodott.




Volt fincsi torta is a neveinkkel ellátva, aminél anya azt sajnálta a legjobban, hogy a torta nem áll el örökké különben nem megetette volna velem, hanem elteszi emlékbe!!!




Minden nagyon jó volt, még akkor is ha nem tudtunk mindenkivel beszélgetni, játszani. Hazafelé még egy kis úticsomagot is kaptunk a megmaradt finomságokból.





Nincsenek megjegyzések: