2008/04/30

Filcezés

Reggel 6-kor keltem ami itthon korainak számít, de engem nem zavart apáék álmossága felkeltettem őket. Egy kis mese nézésés játék után nyakunkba vettük a várost és bekísértük apát dolgozni. Legalábbis én azt hittem csak erről volt szó, de tévedtem. Anya egyszer csak se szó, se beszéd nélkül eltünt otthagyott. 10-re kellett mennie belépni a leendő munkahelyére.
Hamar megjárta, 12-ben már újra együtt voltunk, na de milyen látvány tárult a szeme elé. Csupa zöld volt az arcom, a kezem, és ruhám is piros-zöld mintákban pompázott. Igen ám, de ez nem eredeti ,hanem sajátkezüleg gyártott Alizbaba mintázat volt. Amit az apától kapott filcekkel kreáltam - mit ad isten - pont az új pulcsikámra és farimra!!! Anya egészen elképedt mikor látta, én meg büszkén kíhúzva magam sétálgattam fel és alá
.

Nincsenek megjegyzések: