2008/04/16

MamaSanyinál

Szuper és kimerítő nap áll a hátam mögött. Látogatóban voltunk kedvenc keresztapucim anyújánál, ahol a fél napos program egész naposba csapott át.
Eleinte nehezen oldódtam fel, szinte kis sem akartam szállni anya öléből, vagy elmozdulni mellőle, de egy órácska alatt igazi Alizbabás rosszcsont lettem.

Kaptam egy homokozókészletet, és úgy volt lemegyünk kipróbálni a ház melletti játszóteret is, de Murphy közbe szólt. Elöszőr jól összepisiltem magam, majd a maradék ruhámat jól leettem és leittam. Így a játszóterezésből ruha mosás és szárítás lett. Persze nem bántam, mert így is remekül szórakoztunk.Minden szobába befutkároztam, felmásztam az asztalra, ágyon ugráltam, szekrénybe másztam, dvd-t néztem mikor pedig elfáradtam lefeküdtem aludni.
Anya azt hittem nem fogok aludni idegen helyen de tévedett olyan jól aludtam, hogy csak na. Ezzel biztosítottam egy kis pihenést a rám felügyelőknek is.

Nincsenek megjegyzések: