2008/04/23

Nellis nap

Apa nélküli napok köszöntöttek ránk, ugyanis hajnalban elutazott Svájcba egy konferenciára. Reggel éreztem is a hiányát mert ébredéskor hiába szaladtam ki hozzá, hogy apa apa, nem volt sehol. Mivl ilyen szép helyre utazott elvitte a fényképezőt is magával, így nekünk vasárnapig nélkülöznünk kell a gépezetet.

Ma rengeteg időt töltöttem a Nellivel. Délelött nála kezdtük a napot, mert anya innen ment állásinterjúra. Egész hamar megjárta, és így ebédre már jócskán otthon voltunk. Hamiztam majd lefeküdtem csicsikálni.
Ébredés után a Nelli jött hozzánk. Most ő volt nálunk babysittelésen, amíg a szülei házat voltak nézni.
Nagyon jól elvoltunk gyurmáztunk, építőztünk, ugráltunk, rengeteget huncutkodtunk. Megmutattam neki a kedvenc mesémet és az angol könyveimet is. Voltunk lent a boltban is ahol azt hitték ő az ikertestvérem. Ez nagyon vicces volt. Egészen sokáig volt nálunk, így megkínáluk vacsival is, persze az evésből minden lett csak az nem aminek indult. Vagy nem voltunk éhesek, vagy csak jó mókának találtuk a kaja pohárba való gyömöszölését, anya nem tudta eldönteni, de tény alig ettünk pár falatot. Mikor érte jöttek fájó szívvel búcsúztam, de anyának sikerült hamar megnyugtatnia, hogy jönnek majd máskor is.

Nincsenek megjegyzések: