2008/04/08

Utószülinap

Ma délutánra Nelli barátnőmet vártuk egy kis sütizésre, játékra, így a délelött vásárlással takarítással és rohangászással telt. Nem maradt idő játszóterezni. Persze én bántam, mert még nem sejtettem, hogy nagy móka és kacagás vár a nap hátralevő részében.


A délutáni alvás végeztével, nem volt idő másra csak egy gyors boltba futással, és visszafelé már jöttek is a Nelliék. A bulit a játszótéren kezdtük örült csúszdázással és rengeteg hintázással. Sajna egy kis baleset is történt, mert Nellike összetűzésbe keveredett a nagyoknak való hintával, de nem lett baja csak megijedt.Itthon rögtön megmutattam neki legújabb szerzeményeimet, majd játszani kezdtünk, hogy anyáék is beszélgetni tudjanak. Ajándékba gyöngyfűző "készletet" kaptam, amit még nem ismertem, de kisbarátnőm rögtön beavatott a gyöngyfűzés rejtelmeibe. Érdekes módon engem inkább az kötött le, hogyan tudom a szoba minden rejtett zugába szétszórni őket. Amikor sikerült összeszedtem, majd előről kezdtem az egészet. Egy idő után ő is kedvet kapott hozzá így secc-perc alatt felforgattuk a nappalit.

Sajnos mint minden napnak ennek is vége kellett hogy szakadjon. Megjött az apukája, hogy hazavigye őket. Nem örültem neki, mert nagyon jól szórakoztunk, de muszály volt elengedni. Ragaszkodásomat példázva jól átöleltem és megszeretgettem. A kölcsönös ölelkezésnek, nagy nagy borulás lett a vége, de ettől eltekintve szuper nap volt.

Nincsenek megjegyzések: