2008/04/17

Ikeázás

Reggeli után anyával útra keltünk, hogy rég nem látott Melinda barátnőmmel talizzunk az Örsön. Amíg megérkeztek mi a buszmegállóban telepedtünk le és nézegettük a járműveket, én sajtos kiflit falatoztam közben. Sokáig nem tudtunk nézelődni, mert hamar befutott a barátnőm is. Nem igazán ismertem meg, mert elég régen talizunk, de hamar sikerült összemelegednünk.
Elöszőr elkisértük őket egy ruhaboltba vásárolni, majd átruccantunk az Ikeába játszani. Kaptam tőlük szülinapi ajándékot is egy nagyon jó kis könyvet amiben 6 kis kirakó is volt. Rögtön nekiakartam esni, de anya nem engedte.
A sok játékba belefeledkezve elrohant az idő és arra lettünk figyelmesek, hogy hami idő van. Fincsi kajcsit vett anya magának és nekem is. A levesemet megettem és a húsgombóchoz kapott sült krumplit is, de ez nem volt elég. Megettem anya finom mozzarella sajt tálát is. Ennek viszont csak én örültem, ő már kevésbé, de nem panaszkodott. Az ebéd végeztével visszatértünk a játékokhoz.



A sok játéknak, rohangálásnak és a déli nem alvásnak köszönhetően 1/2 2 felé vicces dolgot csináltam. Legefüdtem a játszósarok szélén és szinte elaludtam. Így haza kellett menni, hogy rendesen tudjak aludni.Mire hazaértünk eléggé felélénkültem, így csak egy kicsi alvásra futotta, de már ez is elég volt, hogy ne legyek nagyon nyügi estére.

A nagy Ikeázásnak haszna is volt, anya eldöntötte, hogy mindenképp kell nekem az etetőszék, és kaptam egy fellépőt a mosdóhoz, hogy többet ne kelljen belecsimpaszkodnom kézmosásnál. A fellépőnek csak addig volt sikere, míg itthon be nem bizonyosodott, hoy mától biza zárni kell a fűrdőszobát, különben hamar elárasztom az alattunk lakót a sok kézmosó vízzel.

Nincsenek megjegyzések: