2008/09/14

Megint pelus nélkül

A csütörtök esti feledékenységem pénteken direkt pelenka elhagyásba ment át, és láss csodát megint szárazan ébredtünk. Igaz nem is nagyon ivott Liza, pedig éjszakánként legalább 3* felkel inni. Szombaton valamiféle 6. érzék által vezetve pelenkát kapott, és milyen jól tettem, mert reggelre olyan súlyos pelustól szabadítottam meg, hogy ha ez csak folyt volna a vakvilágba elárasztja a szobát. Ma megint csak bugyiban tettem le kiváncsian várom, reggel mi vár majd, de reménykedem.
Szombaton nagyon be volt indulva a lányzó, mehetnéke volt, de mivel napközben nem voltam még túl jól csak estefelé vittük el sétálni. Bementünk a városba kicsit sétálni. A Deák térnél megcsodáltuk a szökőkútat, és meglestük egy régi albérletünket is. Ma úgy volt kimegyünk a dédihez, és ott is alszunk mert lakótelepi vígasságok voltak, de Liza ezt a programot is keresztül húzta. Mikor leakartam fektetni napközben nem akart aludni, ellenben amikor indultunk volna úgy döntött álmos és elaludt. Így itthon maradtunk. Ébredés után már nem akartam elvinni, mert nyűgösen kelt és nem lett volna élvezet egyikünknek sem. Ehelyett megint festettünk, rajzoltunk, és meséztünk.



2 megjegyzés:

ilgya írta...

Alizkám csak így tovább!!Nagyon ügyes vagy!!!

Gabi írta...

Gratulálunk!:)Csak így tovább!:)
Szkokán fiúk