2008/09/15

Újra bölcsi

Reggel hideg és esős napra ébredtünk. Nem is ment olyan könnyen a magunkhoz térés, mint egy kevésbé borus reggelen. Liza reggelre sajna pisisen kelt, igaz éjjel sokat is ivott, és hiába akartam pisilésre bírni akárhányszor felkelt, nem akart bilire ülni. Persze nem csüggedek, ma is pelus nélkül fektettem.
Egy hét kiesés után második első napunkat kezdtük a bölcsibe. Ma már egy fél óra után ott hagytam és 1/2 12-re kellett vissza menni. Mikor eljöttem kicsit sírt, és nem akart ott maradni, ezért nehéz szívvel mentem a dédinkhez. Alig vártam, hogy visszamehessek és megtudjam, hogy viselte magát az én kicsikém. Kár volt aggódni, sikerült megnyugtatni és többet nem is sírt. Ellenben még mindig nem mozdul el Kati néni nélkül. Pont ebéd időben értem oda, így tudott Liza is enni. Ahogy megérkeztem szóltak menjek be mert ül az asztalnál és pityereg, nem akar enni. Ahogy meglátott megörült, de enni csak úgy volt hajlandó ha én adtam neki. Szépen be is vágott egy tányért brokkoli főzeléket. Nehéz volt etetni és közben dícsérni főleg, hogy én a kaja illatától is rosszul voltam, úgy utálom a brokkolit. Ebéd után az altatás következett volna, de csak a kísérletezésig jutottunk el. 1 órás próbálkozás után feladtuk, és hazaindultunk. Hiába simáztam kezét, hátát, tettem a fejem mellé nem akart sehogy sem aludni. A bölcsiből a dédihez mentünk ahol szó nélkül elaludt.


3 megjegyzés:

sedith írta...

Sziasztok!

Nagyon ügyes volt a kis drága, hogy csak egy icipicit sírt. Meglátjátok, nap mint nap egyre ügyesebb lesz, nemsokára már ő maga kéri majd, hoyg ott is aluhasson!:)
A peluslevételt sem kell erőltetni, éjszakára még én is adok Krisztára.
Sok puszi Nektek!
Edith, Kriszta és Boróka

sedith írta...

Még annyit, hoyg a babaszobás naplócímünk egy ideje ez: http://www.babaszoba.hu/services/blog/krisztaboro
De van blogspotos naplónk is, ha érdekel: http://krisztaboro.blogspot.com/

Puszi: Edith

ilgya írta...

Ne csüggedj barátosném!!Nagyon ügyes vagy,ez a bepisilés csak átmeneti!És mond meg anyának,hogy a brokkoli főzelék igenis finom!!!!!