2008/09/02

Bölcsi kezdés

Tegnap volt az első beszoktatós nap a bölcsiben. 10-re kellett menni, és csak egy órát töltöttünk ott. Ennyi volt a tegnapi adag. Jelet is választottunk neki, ő lett a dominó, mivel nagyon szeret domizni és lányosabb jel nem volt. Az első egy óra hamar eltelt és nem igazán tudtam megállapítani mennyire jön be neki a dolog, de az biztos, hogy ha ott kellett volna hagyni abból nagy balhé lett volna. 12:50-re időpontunk volt a doktornénihez a bölcsis papírok miatt, majd hazamentünk és még mindig a szombati fáradalmakat pihentünk ki. Vacsira nem kért mást csak uborkát és paradicsomot.

Ma már két órát töltöttünk bent, és úgy tünik tetszik neki a bölcsi, vagyis tetszene, ha nem lenne ott rajta kívül más baba. Viselkedése nem tetszik, nem barátkozik csak egyedül játszik, már amikor hajlandó tőlem elszakadni. Az udvaron van egy házikó ma "beszorult" oda, mert bement játszani, de később odamentek még ketten így lekuporodott a sarokba és nem mert kijönni csak nézett ki segélykérően rám. Egy ideig néztem és abban reménykedtem oda megy játszani velük, később már csak abban, hogy kijön. De nem csak ézte a földet vagy engem és görbült lefelé a szája így "kimentettem". Anyai szívem teljesen összeszorult ahogy néztem milyen kis elesett és félős, az én rosszcsont és általában cserfes kislányom. Ezekután hanyagolta a házikót inkább mászókázott, ahonnan sikerült leesnie. Még szerencse, hogy alacsony volt a mászóka. Tízóraira egy pohár ivólevet kaptak, amit nem volt hajlandó elfogadni Kati nénitől, csak tőlem. Lányos természetét sem tagadta meg szinte csak a babával játszott, vitte kocsikázni, motorozni, mászókázni..stb.



A két óra letelte után a dédihez mentünk, ebédelt majd lefektettem aludni. Mire felkelt a Niki is megjött a suliból és nagy hancurozást csaptak. 5 óra felé indultunk haza, a ház elött összefutottunk apával. Ők lent maradtak a téren, amíg én felszaladtam a cuccokkal. 3/4 7-kor indultunk fel. Liza elég fáradt volt, így sikerült nekiesnie a lépcsőkorlátnak. A fejét jól be is verte, de nem lett komolyabb baja.


Reggeli kedveskedés: Anya ülj le, megfésüllek, hogy titta legyél.




5 megjegyzés:

ilgya írta...

Drága Alizkám gyönyörűséges vagy,mint mindig!!! És mond meg anyának,hogy ne izguljon a bölcsi miatt,mert ügyes nagylányként fogod venni az akadályokat,de méltónak kell lenni a hisztihercegnő névhez...amit lassan át is adhatsz az útodonak Susán Réka kisasszony őfelségének....a koronaünnepséget mostmár jó lenne megejteni....

Réka írta...

Az eleje nehéz, de biztos hamar megszokja Liza. Most még minden új neki, biztos azért félénk. Majd ez is megoldódik.

Gabi írta...

Csodálatosan szép voltál az esküvőn!:)És gratulálunk,nagyon jól bírtad a bulizást!:)Örülünk,hogy azok a csúnya lázmanók hamar tovatűntek!
Kitartást a bölcsihez!!!;)
Szkokán fiúk

Mia és Maja írta...

Látom,egy cipőben járunk...:o;s
Nekem egyik nap van kedvem menni,majd másnap már NEM AKAJOK...:o:(
De muszáj..:o
Ma,mivel hogy vasárnap van,pont AKAJTAM MENNI...;))

Boldog hófordulót drága barátnőnk!:p;)))
puszika!!!

Daniella írta...

Jajj, hát ez az anya annyira titta lett!! :-))))

Megjöttünk a 3 hetes dorbézolásból.
Te pedig látom nem loptad a napot! :-)

Képzeld csütörtöktöl én is megyek bölcsibe, nekem akkor lesz a szoktatás.
Puszi, Daniella