2008/09/28

Régi idők íze

Tegnap ahogy álltam a kisboltban és vártam, hogy rám kerüljön a sor megakadt a szemem egy nyalánkságon. Valamin amit már egy ideje nem ettem, és a látványától teljesen feldobodtam. Ez a téli fagyi. Örömömben vettem is 3-t, mindenkinek egyet-egyet. Rám nem került sor a végén, mert Lizusnak annyira bejött, hogy egyből 2-t bekebelezett, én meg hoppon maradtam. Na jó egy kis morzsát hagyott nekem a lánykám. :) Hát igen tényleg az én lányom, én is ennyire szerettem kiskoromban ezt a csemegét, és eleinte én is ennyit bíbelődtem vele, mint Ő. Próbálta nyalni, de nem történt semmi. Egy ideig hagytam hogy próbálkozzon, és jókat kuncogtam, milyen fejet vág, hogy nem fogy a fagyi. Végül felvilágosítottam, hogy ezt biza rágni, harapni kell, mert nem igazi fagylalt, és onnantól pusztította rendesen. Nem szeretném rászoktatni, de ezen a hétvégén hagytam hog falatozzon belőle, néhanapján azért neki sem árt egy kis "kényeztetés"!!!

5 megjegyzés:

Albert-Ferenczy Eszter írta...

:-D jajj egyaltalan nem art nekik sem valoban egy kis edesseges kenyeztetes.
Latszik is, hogy mennyire izlik neki, egy cseppet sem hagy ;-)

Puszi nektek

Réka írta...

Kár, hogy olyan sok régi íz eltűnt, de a téli fagyi tényleg nem változott. Ne is hagyjátok ki!

ilgya írta...

De édes lehetett ahogy elkezdte nyaldosni:)Jót kuncogtál mi...na de anya!!!!!!!

Mia és Maja írta...

Jaj,hát igen,a téli fagyi...:p:)
Én is szerettem kiskoromban,de most valahogy nem is láttam sehol ilyet..:o

Mi is imádjuk az édességeket,naponta egyszer azért nem árt egy kevéske...:p;)))
puszika!!!

sedith írta...

Hmm, én is ezer éve nem ettem! Sokféle néven ismerem: meleg fagyi, nugát, törökméz, a téli fagyit még nem ismertem. :)Biztos, hoyg Kriszta is szeretné, minden édességet szeret. Talán én is elkényeztetem valamikor egy ilyennel. Csak találjak, mert mostanában nem akadt csak aúgy a szemembe!
Puszi: Edith, Kriszta és Boróka