2008/05/01

Május 1.

Ma volt anya utolsó napja "munkanélküliként"!!!! Holnap már tanfolyam és kezdés, ezért úgy gondolta lazítós mégis mozgalmas napot kerekítünk magunknak. Így is lett a lazítást otthon, a mozgást pedig a játszin találtuk meg. Legalábbis én biztos!


A nap fénypontja számomra az apa által hozott fincsi Svájci csoki kóstolgatása volt. Nem is kóstolás volt, inkább habzsolás. Elloptam az egész táblával és 4-5 kockát is megettem belőle, még fért volna belém, de nem engedték. Nagyon sajnáltam, de tudomásul vettem.
A délutáni alvásom elég kiadósra sikerült, így anyáék tudtak egy filmet nézni. Majd ébredés után az egész délutános hintázás, homokozás következett. Nagyon élveztem, hogy órák hosszat rohangálhattam egyik helyről a másikra, vagy hogy sikerült anyát is becsalnom homokozni. Estére azért jól elfáradtunk mindannyian, hisz az utánam való rohanás legalább annyira fárasztotta őket, mint engem a sok játék!!!

Nincsenek megjegyzések: