2008/08/31

Az esküvő

Szombaton kiderült a félelmem hiábavaló volt, mert minden rendben zajlott. Reggel korán keltünk és elintéztük a még hátramaradt dolgokat. Pl nekem még nem volt egy blúzom amit felvehettem volna, és Lizának is szerezni kellett egy harisnyát. Apa 11 felé érkezett meg hozzánk. Lefektettük a csajszit, ami nehezen ment és a tervezett 1/2 12-es alvásból csak 13-re sikerült álomba ringatni. Így nem is tudta magát rendesen kipihenni, mert 14-kor keltettem. Fél óra alatt elkészültünk és elindultunk a templomba. Liza ekkor úgy döntött a cipőcskéje nem kényelmes nem bír benne menni így ölben kellett cipelni, nem volt hajlandó lábra állni. A templomi szertartás alatt várakozáson felül teljesített kicsi lányom, szinte egy hangja nem volt, nyugalomban ült az ölemben. Csak néha szólalt meg, hogy a hercegnőhöz/kisasszonyhoz szeretne menni. Így hívta a menyasszonyt. Késöbb már csak a hercegnő maradt meg. A templomból átmentünk a fogadóba, ahol a polgári szertartás és a buli is volt. A cipőcskével még itt sem barátkozott meg, de már hajlandó volt benne kicsit sétálni. Amikor épp zavarta a cipőcske levette és harisnyában rohangált fel-alá. Nagyon élvezte, a hercegnőtől pedig egyenesen el volt varázsolva. Szinte mindig ott volt, ahol ő, alig lehetett levakarni róla. A vacsi ízlett neki, és szépen hagyta hogy én etessem, amit általában már nem tűr otthon. A táncikálás is nagyon ment neki, annyit táncolt, hogy csak ámultam, de csak egyedül. Amikor a "hercegnő" odajött, hogy megtáncoltassa nem volt bátor, nem mert vele elmenni, pedig jó sokáig kérlelte. A kevés alvás miatt nem bírta sokáig a mulatást, 1/2 11 körül felvittem aludni a szobánkba. Szinte másodpercek alatt elaludt. Vele maradtam amíg megbizonyosodtam róla, hogy mélyen alszik majd visszatértem a buliba. 1/2-1 óránként terveztem, hogy ránézünk. Aztán fél 2-kor felkelt és úgy döntött ideje visszamenni a buliba. Levittük és egy órát hagytam még szórakozni, ami leinkább abból állt, hogy nézte, hogy táncolnak a többiek, majd visszafektettem és mi is velemaradtunk. Ma szinte semmi nem történt, hazakocsikáztunk Pestre és csak sziesztáztunk próbáltuk kipihenni a tegnapi napot.
Liza tánc:

Az újdonsült házaspárnak ezúton is sok boldogságot kívánunk!!!!

1 megjegyzés:

Réka írta...

Örülök, hogy a kezdeti nehézségek ellenére azért jól sikerült a lagzi. Liza nagyon édesen táncol, biztosan jól érezte magát :)