2009/03/12

Séta az esőben

Tegnap minden tiltakozás ellenére sétálni(vásárloni) vittem a csajszit, végülis a jövő héten már minden visszatér a régi kerékvágásba, és ki-ki megy a maga dolgára, nem árt visszaszoktatni, hogy nincs egésznap fekvés-pihenés. Az egyetlen dolog amivel sikerült rávenni, hogy kimozduljon az esernyőhasználat, ugyanis kicsit esett az eső. Ezt persze nagyon élvezte, és így végig sétálta az utat. Miután elintéztem a dolgaimat, már a csepegés is abbamaradt, így eső nélkül sétáltunk tovább az ernyővel. Alig 40 perc volt, de a végefelé már nyüglődött, milyen fáradt. Azért én már ennek a kis sétának is örültem mert a napi 5 perces levegőzés nem volt nagy öröm.
Vásárláskor jó nagy hisztit rendezett, hogy ő biza borsófőzeléket akar enni, vettem hát egy kis borsót. Most nem a szokásosan készítettem el, hanem a fokhagymás-pirospaprikás nemrég talált recept alapján. Így sokkal jobban ízlett neki 2 nagy tányérral megevett, ezért szerintem ezentúl csak így készítem el.





4 megjegyzés:

Mia és Maja írta...

Nagyon szép lett az új design!:)

Aliz nem szeret csavizni?;o;)
Nálunk ez nem gond,a lányok mindig benne vannak a csavargásban...;)
Ami a főzeléket illeti,én készíthetem Miának így is-úgy is,egyszerűen nem szereti őket!:s
Majával eddig nincs gond az evéssel!:p;)
(kopp-kopp)
Puszi Nektek!!!

Gabriella írta...

Hú, nagyon komoly az az esernyö. :-))) A pelusnélkÜliség pedig óriási!

ilgya írta...

De szép esernyőd van Lizus,engem is ki lehetett volna csalni ezel a trükkel anyukád nagyon ügyesen megoldotta a dolgokat.
Sok sikert a visszaálláshoz,reméljük minden flottul ment így hétfő reggel.

Gabi írta...

Ugye,minden rendben ment?:)
Szupi lett a blogod!:)
Szkokán fiúk