2008/07/07

27. hónap

Tegnap már nem mentünk ki a gyerekszigetre, pedig anya szeretett volna, de fáradt volt. Rengeteg játékkal és mókázzással töltöttük a vasárnapot, főleg mert apának is névnapja volt. Utólag is boldog névnapot kívánunk neki sok-sok szeretettel. Persze én felköszöntöttem sok puszival és ölelgetéssel.

Glitter Photos





A megszokott jóidővel ellentétben ma igencsak hüvős és eső idő volt. Nem is voltam túl sokat lent, mert fáztam. Itthon viszont nagyon jól elvoltam. Mondókáztunk, "tanultunk" anyával. A színek-formák felismerésével egészen jól haladok. És a számolás is egyre jobban megy, habár hiába tudom sorrendben őket inkább össze-vissza szoktam számolni. Este bementünk apához a melóhelyre, de pechünkre elkapott minket az esti hatalmas zuhi. Hamar megbántuk, hogy elindultunk, de nem jártunk volna jobban azzal sem ha visszafordulunk. Nem kis elázás lett a vége, anyának nem volt száraz ruhadarabja. Én még szerencsésen megúsztam mert a kardigánját rámterítette és az valamelyest megvédett, de még így is jócskán csepegett belőlem is a víz. Apánál megvártuk amíg kicsit enyhül az idő majd hazamentünk és egy szép nagy meleg pancsival, feledtették velem a hideg perceket.


Ma hogy megint hófordulóm volt(nem tudom anya meddig tartja még számon a hónapok múlását) megmértek. 1 hónap alatt 1kg-t híztam, pedig nem is eszek olyan sokat. 12,5 kg vagyok. Szerencsére nem nyúltam így még mindig 90cm vagyok. Anya reméli nem is nővök egy darabig még.

2 megjegyzés:

Névtelen írta...

Sok boldog hófordulót,te drága!!!
Szegénykéim,de sajnálom,hogy eláztatok,remélem nem fáztatok meg:( jó kis meleg pancsika:)

Névtelen írta...

Ja és apának meg sok boldog névnapot kívánunk mi is,így útólag:)