2008/07/04

Zsoltiék látogatása

A tegnap nagyon rohangálósra sikeredett. Boltról-boltra jártunk anyával ruha és cipő vásárlás ürügyén. Sikerült is pár klassz darabbal bővíteni a ruhatáramat. Jó kis cuccokat szerzett anya, de a kedvenc az általam választott Micimackós kantáros ruhácska, már az üzletben alig lehetett elvenni tőlem, még fizetéskor sem akartam kiadni a kezemből. Persze a ruha válogatás nem a kedvenc elfoglaltságom, főleg, hogy ott volt megint az az eladó néni akivel a múltkor barátságot kötöttem. Így most is hagytam jóanyámat kedvére válogatni. Amikor magának akart ruhát venni, már nem voltam ennyire engedékeny vele. Futkosott utánam rendesen, és fenyegetett, hogy ez meg az lesz ha nem viselkedek rendesen, de én ügyet sem vetettem rá. Így nem is járt túl sok sikerrel, főleg mert a ruha próbálás kész macera volt velem. Bementünk a fülkébe és amíg anya öltözött át én biza ki-be rohangáltam és "mutogattam" hogy öltözik. Nem volt nagy sikere a műsornak, ezért inkább elindultunk újabb boltokba. Egy szandit szerettünk volna venni, de sajna nem volt a méretemben egy boltban sem. Mivel a napközbeni alvás elmaradt mikor hazaértünk egy kicsit lementünk a térre homokozni, majd felmentünk, mert nyügi voltam. Apa hazajött és látta nehéz dolga lesz este velem. Nem tévedett az alvás nem ment könnyen.






Ma a Zsolti és Gabi jöttek hozzám látogatóba. Nagyon jókat játszottunk. Volt bújócskázás, lasztizás, rajzolás...stb Nem maradtak sokáig 4-kor már indultak is haza, de megbeszéltük máskor is eljönnek. Anyának mindenképp nagy segítség volt, még sosem ment ilyen gyorsan, és gördülékenyen a házi munka. Miután elmentek már nagyon fáradt voltam ezért egy órácskára lefeküdtem pihizni. Ez jót tett mert ébredés után nagyon pörögtem. Ugrándoztam, bohóckodtam és kihasználtam, hogy ma nem dolgozott anya. A nyakába lihegtem egész este, és boldog voltam mikor fél tízkor vele mehettem el lefeküdni. Szorosan hozzábújtam és pillanatok alatt álomba merültem.







Nincsenek megjegyzések: