2008/07/09

Dédiéknél

A Niki tegnap érkezett meg a nyaralásból,(2 hetet töltött Kazahsztánban) ezért úgy döntöttünk kimegyünk a dédihez, hogy találkozzunk vele. Rengeteg mesélnivalója volt ezért egy darabig nkább anyáva foglalkozott, aztán persze én is sorra kerültem. Azt mondta sokat fejlődött a beszélőkém 2 hét alatt. Nagyon tetszett neki, hogy milyen sokat és összefüggően beszélek. Hozott nekünk egy plüss táncoló bocit ami nagy sikert aratott nálam. Olyannyira, hogy sikerült pár óra alatt tönkretennem már nem táncizik. Remélem apa majd megtudja csinálni. A déditől kaptam egy esőkabátot, méretben pont jó, kár hogy nem egy nappal korában kaptam akkor nem áztam volna úgy el tegnap. De nem baj mert többet ilyen már nem fordulhat elő. Nem tudtunk sokáig maradni, mert anyának dolgoznia kellett este, de azért így is jól éreztem magam a Nikivel és a többiekkel is tudtam játszani.Mivel a jövő héten festés lesz a dédinél amíg a felnöttek pakolásztak kicsit én a Zsoltival játszottam a folyosón. Persze volt egy kis baleset is kiestem a székből, de nem történ baj, csak megijedtem. Az Örsön taliztunk apával is és innen együtt mentünk haza, az úton persze a fáradságtól kicsit bealudtam.

1 megjegyzés:

Névtelen írta...

juj de klassz bocit kaptál:)