2008/07/30

Gabi szülinap

Ma reggel is elmentünk a dédihez, de most nem kifejezetten pakolni. Ma a Gáborka betöltötte 10. életévét is. A köszöntésen nem maradtunk ott, mert a NIkitől azt kapta ajándékba, hogy elvitték bobozni, és mini golfozni, és nem tudtuk megvárni míg visszajöttek. Így ma csak egy kis időt töltöttem velük, amíg anya orvosnál volt. Azért ezt a kevs időt is kihasználtam és rengeteget játszottam a Jázminnal aki egész jó kis barátnőmmé alakult az elmúlt napok alatt. Ha náluk vagyok pesztrálgat, pedig csak kicsit idősebb tőlem. Hagyom neki, hogy fodrászkodjon rajtam, hogy toljon a motorján, és együtt is főzicskézünk. Anya a dédihez nem nagyon hordja a fotomasinánkat, és a Jázminhoz se vele szoktam járni így képek nincsenek. Pedig néha igazán jó kis képek készülhetnének rólunk.


Gabi nagybátyámnak sok boldog szülinapot kívánok:



Nincsenek megjegyzések: