2008/07/01

Süti készítés

Ma nagyon jó napom volt. Délelött anyával megejtettünk egy kiadós Tescos bevásárlást, amit nagyon jól tűrtem. Egy sajtos zsömi és a bocim társaságában. Amíg vásárolgattunk végig csendben nyugodtan ültem az autóban!!! A kasszánál kezdtem el az örjöngést, ami nem tartott sokáig, mert azt mondta anya ha jó leszek kifelé menet beülhetetk a helikopterbe. Hát jó voltam, persze azért a viselkedésemmel sikerült mosolyt csalni pár ember arcára (anyáéra meg a vörösödést). Ugyanis a pénztárnál volt egy fürdőnadrágban álló férfi képe. Na én oda mentem és elkezdtem simogatni, majd puszit adtam neki, aztán szépen hangosan felsoroltam a testrészeit, hogy mindenki jól hallja. Búcsúzóul pedig egy bye-bye és puszi következett a nagy ő- nek. Persze kedvenc szülőm azt se tudta sírjon, vagy nevessen kínjában. Azért a helikopterezés nem maradt el. Itthon ahogy kiürült a nagy táska "újrahasznosítottam".
Délután miután felkeltem sütit sütöttünk amiből én is kivettem a részem. Én dobálhattam bele a tésztába a meggyeket. Rettentően élveztem. Amíg a süti készült, én párna és plüss állat csatázni kezdtem saját magammal és mint egy örült dobáltam össze vissza mindent. Mókás volt, mert még anya is nevetett és néha ő is "hozzám vágta" a párnát.

1 megjegyzés:

Daniella írta...

Hú, nagyon rendes töled, hogy jól viselkedtél a Tescoba.
És hogy te már sütit is sütsz!!! Fantasztikus.
Puszi