2008/07/29

Még mindig pakolás

Még mindig nagy pakolás lázban vagyunk, de szinte semmi látszatja nincs. Hiába járunk ki szinte mindennap a dédihez alig haladnak anyáék valamit. Persze ez valahol az én hibám is, mert megpróbálok a lehető legtöbbet a láb alatt lenni, nehogy már valami mással foglalkozzanak ne velem. Ennyi egoizmus kell nem?Azért néha napján egy kis pihenést is beiktatunk. Vasárnap volt az egyik ilyen ejtőzős nap. Újra előkerült a medencém és pancsiztam egy nagyot, vagyis egész nap csak sellősködtem, Medencéből ki nagykádba be. Rettenetesen élveztem. Aztán jött a hétfő és újra a dédinél voltunk reggeltől estig és még ma is.Most már nem megy gőzerővel semmi sem mert, anyáék megunták, hogy pakolnak és pakolnak, de a lakás még mindig csatatér.Talán én élvezem a legjobban az állandó ott létet, mert hol a dédi, hol a szomszédok, hol a fiúk lesik minden kívánságomat. És én ki is használom őket, a délutáni alvásról, ha ott vagyunk lemondok, mert sokkal jobb elmenni hintázni homokozni a Gabival, mint tentikélni. Persze azért nem csak jó dolgok történnek, a dédi úgy tűnik kezd lerobbani, vagy a sok pakolástól, vagy a melegtől.

Nincsenek megjegyzések: