2008/07/17

Bölcsi és bicikli

Egész sűrű napunk volt ma. Reggel anya itthon hagyott apának amíg elment orvoshoz, majd miután felébredtem bementem apával a melóhelyére.Ott találkoztunk anyával, majd elindultunk a dédiékhez. Csak a kaputelefonig mentünk lehívtuk a Zsoltit majd átsétáltunk a böcsihez, anya bement én meg kintmaradtam a Zsoltival. Ma volt ugyanis a szülői értekezlet a leendő bölcsimben. Anya 3/4 órát vol bent, mindent megbeszélt a gondozó nénivel és megállapodtak hogy szep. 1-én kezdjük a beszoktatást. Én leszek az első, ugyanis csak 1 gyerek szokik be egy héten, tehát egyedül leszek az első héten. Innen a dédihez mentünk ahol a nagy felfordulás miatt túl sokmindent nem tudtam játszani, ezért a Zsolti és a Gabi átvitt a Jázminékhoz. Így anya tudott picit pihizni és én is elfoglaltam magam. 3-ra anya régi barátnőjéhez a Krisztiékhez voltunk hivatalosak, most néztük meg az új lakásukat. Jól elvoltam a Brigivel és a Vivivel alig akartam hazafelé venni az irányt. Apával 19 felé találkoztunk az Örsön és bementünk az Árkádba vettünk kajcsikat és gazdagodtam egy hiper szuper járgánnyal is. Egy irtó csajos biciklit kaptam. Szinte transzba estem mikor megláttam alig lehetett elmagyarázni, hogy nem ez lesz az enyém, hanem egy új amit otthon kell majd összerakni. Azért nagy nehezen összejött a dolog és itthon boldogan segítettem apának a kibontásba és összeszerelésbe.



2 megjegyzés:

Daniella írta...

Szuper a biciklid!!! A bölcsit meg imádni fogod. A sok gyerek a legjobb....
Puszi

Gabi írta...

Húú,de szuper bicikli!:)Anya szaladhat majd utánad!;):)Szkokán fiúk