2008/07/09

Szeretsz?


Érdekes, hogy apró dolgok mennyire meg tudják határozni az ember napját. Fáradtan, nyűgösen vágtam neki a reggeli vásárlásnak, sétának, de ez csak 10 percig tartott. Útban a bolt felé kicsiny lánykám annyira levett a lábamról, mint még soha. Felvetette magát az ölembe, hogy cipeljem rám nézett és megkérdezte: anya szetsz? hát mit lehetne erre mondani, de mielőtt még válaszolhattam volna odabújt és azt mondta Ligya szeret anyat. Olyan váratlanul jött, magától még sosem mondta, csak ha rákérdeztem, vagy én mondtam neki először. Hát mondani sem kell olvadoztam rendesen, és mivel ilyen kis édes volt kapott is pici ajándékot egy Alice csodaországban mesekönyvet. A sok könyv közül pont ezt választotta, és hazafelé végig a kezében szorongatta nem lehetett elvenni tőle. Itthon is egészen bújós, simulós napja volt, szinte minden játékban részt kellett vennem, mert nélkülem semmi sem ment. Tehát ma anyás nap volt. Vacsira az új kedvencét "csirkenyusit" készítettem neki és 2 combit be is falt apa elmondása szerint, igaz a köretet csak megkotorászta.

1 megjegyzés:

Albert-Ferenczy Eszter írta...

:-) el is hisszuk, hogy anya csak ugy olvadozott ezektol a szavaktol, foleg ha valoban maguktol jottek.

Puszi nektek