2008/07/26

Anna nap

Ma volt anya névnapja. Délelött azzal foglalatoskodtunk, hogy megtanuljam tekerni a bicajomat, de hiába, nem megy. Szomorú is vagyok miatta. Az alvás után pedig utnak indultunk felköszönteni a mamát, aki szintén az Anna nevet viseli!!! Sikerült jól meglepni, pont aludt mikor érkeztünk. Én keltettem fel egy mini csokor virággal. Anya egész úton azt tanította, hogy boldog névnapot mama, egész jól ment, de mire odaértünk nem akartam mondani. Azért a virágot odaadtam.Nagyon jól elvoltunk eszegettünk, iszogattunk, beszélgettünk. Persze az iszogatásból én sem maradhattam ki, biza fincsi sörhabocskát kaptam ami nagyon ízlett.

1 megjegyzés:

Gabi írta...

Boldog névnapot kívánunk anyának,és a mamidnak!:)
Gyakorlat teszi a mestert!Meglátod,menni fog a bicajozás hamarosan!;):)Szkokán fiúk