2008/07/20

Hajmosás, bikizés...

A hétvége egész jól telt. Pénteken anya már sokkal jobban volt, így beiktattunk egy kis játszóterezést, majd miután apa is hazajött megint lementünk, de akkor már biciklizni. Nagyon szerettem volna menni vele, de nem jött össze nem tudtam tekerni, így hisztis és nyügős lettem. Azért nem adtam fel egyfolytában próbálkoztam, gyakoroltam. Reméljük hamarosan menni fog.


A szombatot a dédinél töltöttük, mert pakolni kellett pár dolgot, és nem volt ki segítsen neki. Amíg apa és anya elfoglalták magukat én a Zsoltival játszottam, majd mikor már nem bírt velem levitt a játszóra.
A vasárnap nyugis pihenős nap volt, mint mindig. Csak egy kis sétára mozdultunk ki. Este nagy pancsit csaptam és megmutattam anyáéknak milyen ügyes nagy lány vagyok már. A fejemre öntöttem a sampont és megmostam a hajam. Teljesen egyedül, sőt nem csak egyszer hanem hármoszor is, hogy biztos tiszta legyen a hajam. Még mostam volna tovább is, de nem engedték.

Nincsenek megjegyzések: