2008/07/02

Nellivel

Ma megint Nellis délelöttöm volt. 9-kor taliztunk velük az Ikea elött majd bementünk egy kicsit csúszdázni, nézelődni, játszani. Anyáék dumcsiztak kávéztak, mi meg örültködtünk, és jól éreztük magunkat. Innen átmentünk a játszótérre ahol a múlthéten is voltunk és Hatalmasat homokoztunk. Nelli néha időt sakított egy kis hintázásra és csúszdázásra is, de én csak ültem a homokban és főztem, építettem. Kaptunk egy kis vizet is a homokhoz, hogy tudjunk formákat is készíteni, mert szinte csak selymes homok volt. Az idő nagyon hamar elrepült, alig merültünk bele a játékba máris haza kellett menni, mert már 13 óra volt. Az Örsön váltunk el tőlük és mindenki ment haza ebédelni és tentikézni. A haza úton közöltem anyával, hogy én biza hamburgert szeretnék enni, be is mentünk a mekibe, de csak nuggetset és egy kis krumplit kaptam. Egy kicsit panaszkodtam, hogy nekem hamburger kell, de végül beadtam a derekam és befaltam a kajcsit. Hazaérve egy gyors zuhanyzás következett majd huppantam az ágyikóba és alig pár perc alatt már álomföldön jártam. 2 órás alvás után felpörögve keltem. Anyával uzsiztunk egy kicsit majd rajzolás, színezés, építőzés következett.


3 megjegyzés:

Névtelen írta...

De jó kis napotok volt:) Most én is megennék egy hambit:) Puszika nektek!

Gabi írta...

Jó ez a mekis kép!:)
Hogy te milyen házias kisasszony lettél!:o:)Az a meggyes süti biztosan nagyon finom lett!:p:)Szkokán fiúk

Daniella írta...

Hú, de jót játszottál. Gondolom jól kifáradtál.
Puszi,Daniella