2008/06/30

Háziasodás

Az időjárás miatt leginkább csak egy kis sétát engedélyezett nekünk. Délelött mikor már épp készültünk lemenni a játszira, eleredt az eső, így visszafordultunk. Itthon is el voltam, de szívesebben ücsörögtem volna a homokozóban. Mivel itthon kicsit unatkoztam, úgy döntöttem segítek anyának összetakarítani és a frissen felmosott szobát én is elkezdtem felmosni.Anya nem öntötte ki a vízet a vödörből, így nekem sikerült eláztatni kicsit a parkettát. Persze a "hála" nem maradt el, semmi dícséret, hogy milyen házias vagyok csak "ezt nem szabad", "nem így kell" hangzott el. Megpróbálkoztam ellopni a fertőtlenítőt is és kimosni a wc-t, de nem jött össze, anya mindig résen volt. Gondoltam más munka után nézek, gyorsan meg is állapodtam a mosás mellett, de ezzel sem nyertem el anya tetszését. Lehet, hogy nem kellett volna papirzsepivel teletömni a gépet. A rosszalkodásaimnak a délutáni sziesztázás vetett véget. Jó 2 órán át alukáltam és mikor felébredtem úgy néztem ki, mint aki nem aludt egy percet sem. És közöltem is anyával, hogy Ligya ámos!!! Nem vett komolyan, úgy gondolta, hogy az idő miatt vagyok ilyen. De legalább egy kis építőzés után Kitty babával lementünk (mielött újra esni kezdett volna) apa elé. Az utcán beszédbe elegyedtem egy bácsival is. Érdeklődött a babám iránt fiú-e vagy lány, mi a neve, hány éves vagyok..stb A válaszaimmal nem igazán volt megelégedve, mert sosem arra válaszoltam amit kérdezett. De azért egész jól eltársalogtunk!!! Miután megjött apa felmentünk, mert anyának készülődnie kellett a meló miatt.

1 megjegyzés:

Névtelen írta...

Hát ez az anya milyen látod,hogy nem hagy téged érvényesülni a háziasodásban:):):)