2008/06/07

26. hónap

Megint eltelt egy hónap. A súlyom 11,5 kg és már megint nyúltam 90cm vagyok, fejkörfogatom: 47cm. A nagy hófordulós ünneplésekről már leszokott anya, így ma nem kaptam se kis, se nagy meglepetést, ellenben sok sok egyéb kényeztetésben volt részem. És anya is megkapta a maga ajándékát a délutáni ébredés és anya keresés után, megöleltem és azt mondtam neki Ligya juvji ( I love you) janya!!! A várt hatás nem maradt el!!!
Hétvége lévén apa ismét kresszen volt, mi pedig vásárlás címén sétáltunk egyet a környéken. Tegnap elővettük az Írországban vásárolt hátizsákomat (ami majd ha suliba megyek lesz jó rám méretben), hogy ne apiét nyúzzam egyfolytában. Természetesen csak ezzel a hátamon voltam hajlandó kimozdulni. Itthon anya, hogy valami újat csináljunk egy kis bunkit készített nekem, amit nagy örömmel vettem használatba. A Barney dvd-t is innen néztem. Hiába volt mára is beütemezve a Gyereksziget nem jutottunk ki. Talán majd holnap!!!

Nincsenek megjegyzések: