2008/06/12

Cserkózás

Fincsi gyümölcsöt kóstoltatott ma anya velem. Cseresznyét. Eleinte nem akartam megenni, mert nem volt túl bizalom gerjesztő a látványa, de végül beadtam a derekam. Nem bántam meg, isteni finom volt. 2 tányérral is megettem belőle. Ahogy kiürült az első , már követeltem is a köv. tányérral. Anya örült neki, hogy ízlik, mert tavaly nem ettem meg.



Mivel az időjárás elég változékony volt, nem nagyon mentünk le hosszabb időre, de ezt most nem bántam. Leraktuk a földre a matracot és ugrabugráltam, bukfenceztem, tornáztam rajta!!! Nagyon jó móka volt, sikerült egy igazi szabályos bukfencet is bemutatnom!! Megismételni viszont nem tudtam bárhogy is kérte anya. A déli alvás szuper volt együtt feküdtünk és keltünk is anyával, így most egész nyugodtan aludtam én is. Délután bementünk apához, és anya onnan indult melózni. Egészen kicsi sírás volt csak mikor észrevettem, hogy ő leszállt korábban a troliról.



3 megjegyzés:

Névtelen írta...

Te kis bukfenc bajnok!

Gabi írta...

Hmm,de fincsi a cseresznye...:p:)
Gratulálunk a bukfenchez!:)
Szkokán fiúk

Albert-Ferenczy Eszter írta...

A cseresznyet mi is nagyon szeretjuk. :-)
Ugyesen bukfencezhetsz. Dorkanak nem megy meg...

Puszi Dorka, Manoka es Eszter