2008/06/05

Pótmamánál

Mozgalmas napunk volt ismét. Látogatóba voltunk Keresztapa családjánál. Mikor megérkeztünk sok-sok játék várt rám, plüssök, kifestő, ceruza, filcek, könyvek. Rögtön használatba is vettem mindent aztán felfedező útra indultam hátha rálelek még pár kincsre, így is lett. Találtam egy akkora plüss kutyust, ami nagyobb volt nálam. Nagy nehezen kicipeltem anyáékhoz a konyhába, de végig azt kiabáltam neéz, neéz tutus!!!Sokat játszottam, őrűltködtem, rohangáltam, hörcsögöztem. Keresztapa anyuját elneveztem mamának és így is hívtam egész nap. Kiabáltam neki mama nééd, mama gyee. Amíg a "mama" és anya a konyhába traccsoltak, én a Rolanddal tánciztam, szórakoztam. Ebéd után közösen próbáltak meg elaltatni, de nem sikerült, annyira fel voltam pörögve. Miután feladták a próbálkozást lementünk a térre, ahol megint nem anya pesztrált a legtöbbet, hanem a Roland. Mikor elindultunk volna a játszóról észrevették pisis vagyok, igen ám, de anya csak 3 pelust hozott magával és azt mind elhasználtuk, mert rengeteget ittam. Sok járkálás után sikerült venni egy csomag pelust, és végre kicserélték rajtam. Elég későn kicsivel 8 után indultunk haza, mert alig akartam elszakadni a "mamáéktól"!!! A busz amire felszálltunk garázs menet volt, így 2 megálló után le kellett szállni és vagy 1/4 órát vártunk a következőre, ezt még egész jól viseltem, de a hazafelé úton bealudtam. A majd másfélórás utat végig aludtam,anya meg cipelhetett buszról le buszra fel. Arra sem keltem fel, hogy hazaértünk, anya levetkőztetett és tisztába rakott.

Nincsenek megjegyzések: