2008/06/02

Nagyhintában

Anya ma végre beadta a derekát, és megengedte, hogy a nagy hintába üljek. Mondjuk nem is volt más választása, mert a baba hintát elfoglalta Kitty babám, akit nem engedtem, hogy kivegyen. Eleinte nagyon élveztem a nagylányos hintázást, de végül kényelmetlen lett, és átkértem magam a másikba. A helycsere után, már szuper volt minden és jó 40 percen át palintáztam. A végére már kezdtem nyűglődni, de kiszállni nem akaródzott. Azért nagy nehezen sikerült anyának "kioperálni" iszonyú hiszti mellett belőle.
A szobatisztasággal is viszonylag jól haladtunk. Ma már akkor is szóltam amikor kakilni kellett. Így sikerült a wc intézni ezt is. Anya szerint ha így folytattjuk lassan a felére csökkenthetjük a pelus fogyasztást. Amit nem nagyon bánna, mert szerinte túl sok a napi 6-7 pelus 1 napra!!!!

Hajacskámat összekellett (kellett volna) fogni, mert nagyon melegít, és kipattogok tőle. Kb. 2 percig tűrtem a copfot, aztán szétszedtem, így kaptam helyette egy antennát a fejem tetejére. Ez már jobban tetszett és meg is tűrtem. Viszont anya úgy döntött ha találunk egy elég belevaló fodrászt (aki bírni fog velem), akkor szerdán levágják a hajacskámat.

1 megjegyzés:

Gabi írta...

Csak így tovább a szobatisztasággal!;):)
Szkokán fiúk