2008/06/25

Barátnőzés

Ma délelött nagy-nagy barátnőzést csaptam. Reggel 9-kor a Nellivel és Fruzsival találkoztunk az Ikeában, és innen egy közeli játszóra mentünk örültködni. Eleinte nehezen oldodtam fel csak ültem a homokozóba és bámultam magam elé. Aztán egy kis idő múlva magamra találtam, és jól éreztem magam. A hinta és a csúszda ma nem volt nagy hatással rám, szinte végig csak a homokozóban ültem. Történt egy vicces dolog is, amin anyáék nagyon jót nevettek. Egyedül ültem a homokozóban és egy kisfiú is odajött szorosan mellém ült és így játszottunk picit. Néha egymásra néztünk és nevettünk, majd a kisfiú hirtelen megpuszilt. Igazán aranyos volt. Fél 12 körül kezdtünk el szedelözködni hazafelé. Anyáék még megbeszélték, hogy pénteken megint összefutunk a Nelliékkel majd mindenki haza ment. Vagyis mi elöbb a postára és csak utána haza. Itthon mivel jól elfáradtam egy hatalmasat aludtam, majd ébredés után meggyőztem anyát, hogy teletubbiest kell néznem. Miután apa hazajött lementünk egy kis vásárlással egybekötött sétára, majd egy hosszú pancsi után aludni tértem.

3 megjegyzés:

Sziszi írta...

Sziasztok!
Köszönjük szépen a gratulációt, aranyosak vagytok!!
Klasszak a képek!!
Szuper ez a játszótér!! örülünk, hogy jól éreztétek magatokat,a barátnőkkel!
a Kubu-play az én Alízom kedvence is.
Puszi: Sziszi és Alíz

Sziszi írta...

Jaj és nagyon boldog Szülinapot kívánunk Alízanyunak!!!

Mia és Maja írta...

Jujj,de édesek lehetetek a kisbarátoddal,amikor adott Neked puszikát!:p;)
Szép napotok volt,látom,Ti sem unatkoztok!;)
Nagyon szép hétvégét kivánunk Nektek!:)
puszika!!!