2008/06/18

Dédiéknél

A tegnapi és mai napot a dédinél töltöttem. Mivel anyának dolgoznia kellett, apa pedig vizsgázott kreszből a kedd éjszakát ott is töltöttem, és anya csak ma reggel jött vissza hozzám. Szuper volt a két nap, voltunk szomszédolni és rengeteget játszottam a Jázminnal, szinte az egész kedd délelőttöt ott töltöttem. Bemásztam a kiságyába, főzőcskéztünk és fodrászkodtunk is. Miután hazajött az apukája a melóból, mi is visszamentünk a dédihez, és a Zsoltival sokat hülyéskedtünk. Kora este megjött a Gabi is a játszótérről és elmentünk pancsizni. Anya még kivett az kádból, de fel már a fiúk öltöztettek és ő addig megszökött a melóhelyre. Minden feltevéssel ellentétbe nagyon jól el voltam anya nélkül. A Zsolti altatott el és egész éjszaka aludtam, és a reggeli ébredésnél sem hiányoltam anyát. De amikor megérkezett tudattam vele, hogy hiányzott egy darabig le sem tudott vakarni magáról, mindenhová követtem. Mivel az idő nagyon esős volt a fiúk is itthon voltak, így egész nap tánciztunk, ugráltunk örültködtünk. Volt nagy dinnye evés is, rettentő fincsi volt, és sajna hamar elfogyott. Anya ma is ment dolgozni, így mikor elállt az eső és a ruhái is megszáradtak ( ugyanis reggel jól megázott amíg ideért) elindultunk haza. A Keletinél összefutottunk apával is és együtt mentünk haza.
Apának sikerült a KRESZ vizsgája!!! Ügyes volt Gratulálunk neki!!!!

3 megjegyzés:

Gabi írta...

Gratulálunk apának!:)Tehát ő is most teszi le a jogsit...anyunknak hétfőn lesz a rutinvizsgája.:o:)
Milyen ügyesen viseled,azt,hogy anyud távol van!:)A bölcsiben sem lesznek gondok!:);)
Szkokán fiúk

Névtelen írta...

gratula apának!!!ügyi volt.
és rád is nagyon büszkék vagyunk kis hercegnő!!!!

Mia és Maja írta...

Nagyon ügyes vagy,hogy ilyen jól elvoltál anya és apa nélkül.:)
Hatalmas gratula apának!:)
További szép vasárnapot kivánunk Nektek!:)))
puszika!!!