2008/06/27

Számolás





A tegnapi cumi mentes alvást ma már nem lehetett kivitelezni, mert hisztiztem értünk. De egész nap jól elvoltam nélkülük abban a tudatban, hogy tényleg a pici babánál vannak, és az alvásokhoz vissza hozza. Segítettem is anyának kitenni őket az ablakpárkányra, hogy eltudja vinni őket.
A mai hüvösebb időben voltunk lent a játszin, és én pelus nélkül voltam. Nem pisiltem be, anya nagyon büszke volt rám.Lent megvártuk míg hazaér apa a munkából, majd mivel csöpögni kezdett az eső hazamentünk.Vacsira fincsi csirkehusit kaptam és szépen be is termeltem 1,5 combikát. Persze anyáéknak le esett az álluk hova fér el ennyi kajcsi egy ilyen kislányba. A köretből is ettem keveset, de a rizs nagyrésze inkább a földet díszitette, mint engem laktatott.Ma végre hajlandó voltam magamtól egyszámolni tízig, és mutatni az ujjaimon is. Igaz öt után nem hatot csak egyet mutattam de a tíz már ment, ahogy kell. És ötig már angolul is mennek a számok.






2 megjegyzés:

Daniella írta...

Szia Alíz,

Rég jártunk nálad és pont ezért gondoltuk megkukizzuk, hogy mi újság veled. Látjuk a tömeges elköltözés titeket is elért és búcsút intettetek a babaszobának.
Hogy milyen nagy lány vagy már!!!! Hihetetlen! És mennyi mindent tudsz már... Számolásban nagyon ügyi vagy! A Mc Donalds-os kajcsi meg finom, persze csak mértékben.
Ha jól vesszük ki a szavaitokból, akkor már Magyarországon laktok megint.
Sok puszi neked,
Egy régi barátosnéd, Daniella az Eperhercegnö

Gabi írta...

Gratulálunk a számolgatáshoz!:)
Sok sikertz a cumi elhagyásához!:)Szkokán fiúk