2008/06/16

Tescozás

Nem sok minden történt velem az elmúlt napokban, ma bevásárlós rohangászós napot tartottunk. A piacon nyitottunk, de nem volt amit venni szerettünk volna. Innen apához mentünk ahol sajna most nem sokat garázdálkodhattam. Pedig szerettem volna. Végül a Tescoba mentünk ahol anya mindent megkapott, és én is gazdagodtam két doboz zsírkrétával, és egy színezővel. Én további kis meglepiket is beraktam a kocsiba, de anya mindig észrevette őket és visszatette. Pedig igazán jó kis dolgokat találtam. A pénztárnál hatalmas hisztit csaptam, mert nem akartam kiszállni az autós bevásárlókocsiból, végül azért sikerült kiimádkozni onnan. Hazafelé kaptam egy gombóc fincsi mogyoró fagyit is. Isteni volt. Nagyon bántam amikor elfogyott, de nem reklamáltam repetát.
Későn értünk haza így a napközbeni alvásom el is csúszott csak 2-kor tudtam lefeküdni, és nem is aludtam túl sokat. Délután csak egy kis játszóterezés volt, majd itthon játszottam amíg anya főzőcskézett.


Nincsenek megjegyzések: