2008/06/11

Játszótéri kaland


Tegnap miután bevásároltunk, betértünk a játszóra. Hát nem volt egy önfeledt kacagással teli játék idő. Volt ott egy kisfiú is aki kicsivel volt idősebb nálam. Rögtön azzal indított, hogy amíg hintáztam és Kittymet is hintáztattam, elvette a babám, és tologatni kezdte a kocsiban. Én már ekkor ferde szemel néztem rá, de anya megengedte neki. Miután kiszálltam a hintából csúszdázni mentem, vagyis csak mentem volna, mert neki is pont akkor jutott eszébe és szinte meg sem engedte, hogy felmásszak. Gondoltam amíg ő csúszkál, én pacizok egyet, de ezzel sem voltam egyedül. Felmásztam erre ő is jött és majdnem lelökött róla. Anya mondta pacizzunk ketten. Bár ne mondta volna, a kisfiú is felült majd kétszer " lefejelt". Rögtön sírni kezdtem, és követeltem, hogy vegyen le anya. Hamar megnyugodtam és játszottam tovább, de a fiú mindenhol ott volt, ahol én, mikor túl közel jött hozzám, rögtön sírni kezdtem és felvetettem magam. Mivel anya így nem látta értelmét a játéknak inkább hazajöttünk és itthon ketten szórakoztunk!!!!


Ma mivel nem volt olyan jó idő, hogy lemenjünk itthon az erkélyen játszottunk, és házimunkáztunk. A hüvős idő nagyon jót tett nekem rettenetesen mozgékony és falánk is lettem.
Szobából ki-be rohangáltam, kanapén fel-le ugráltam, és állandóan ettem valamit.
A kedvenc elfoglaltságom az volt, hogy megpróbáltam felállítani a sátrat, de nem jött össze. Anya segíteni akart, de csak rosszabb lett eltört a sátor merevítő!!! Nem volt olyan nagy gond, feltaláltam magam, bebújtam a ponyva alá és ott játszottam!!!





Nincsenek megjegyzések: